Jedna se o vozidlo škoda 206 rok výroby je 1929, posléze byla v roce 1931 na zakázku namontovaná nástavba hasičského vybaveni s čerpadlem od firmy Stratílek a uvedeno téhož roku do provozu, objem motoru je 2700 a jedna se o benzinový motor, k vozidlu jsou náhradní díly, motor, pneu, disky, chladič, originál hadice, tzv. savice, čerpadlo je plně funkční, vozidlo má veteránské registrační značky a prochází každým rokem testací, každoročně se zúčastňuje různých hasičských akci a také bylo mnohokrát foceno do odborné hasičské literatury, vozidlo je vzácné především tím že jiné v republice ne-li na světě s tímhle vybavením není, vozidlo je celoročně v provozu a plně pojízdné.
Jedna se o vozidlo škoda 206 rok výroby je 1929, posléze byla v roce 1931 na zakázku namontovaná nástavba hasičského vybaveni s čerpadlem od firmy Stratílek a uvedeno téhož roku do provozu, objem motoru je 2700 a jedna se o benzinový motor, k vozidlu jsou náhradní díly, motor, pneu, disky, chladič, originál hadice, tzv. savice, čerpadlo je plně funkční, vozidlo má veteránské registrační značky a prochází každým rokem testací, každoročně se zúčastňuje různých hasičských akci a také bylo mnohokrát foceno do odborné hasičské literatury, vozidlo je vzácné především tím že jiné v republice ne-li na světě s tímhle vybavením není, vozidlo je celoročně v provozu a plně pojízdné.